Kurs pozycjonowania i optymalizacji stron www

Chce poznać tajniki pozycjonowania?

Naprawdę nie musisz być ekspertem aby samodzielnie pozycjonować swoją stronę www. Naprawdę jest to proste o ile wie się co i jak należy zrobić.

W kursie tym, krok po kroku pokaże co powinieneś zrobić aby dopasować stronę do wymagań Google i pozyskiwać klientów z wyszukiwarki.

Większość kursów pozycjonowania to tylko teoretyczna paplanina,  po której przeczytaniu lub wysłuchaniu nadal nie wiesz co i jak masz zrobić i od czego zacząć pozycjonowanie strony.
 
Wiedzy, którą tutaj zdobędziesz nie znajdziesz w darmowych kursach SEO, które oferują tylko jakieś skrawki wiedzy.

 Dla kogo jest ten kurs?

– Dla właścicieli małych i średnich firm, którzy zazwyczaj sami zajmują się marketingiem w swoich firmach.
– Dla osobób, które odpowiadają za marketing w firmach i zlecają pozycjonowanie firmom zewnętrznym. Będą wiedzieli jak i o czym rozmawiać z takimi firmami jak równy z równym.
– Dla osób, które chcą się nauczyć pozycjonowania aby pozycjonować strony swoich klientów lub otworzyć firmę zajmującą się pozycjonowaniem.

Trzy sposoby na lepsze miejsce w wynikach wyszukiwania

Pierwszy sposób – płatna reklama. Zaletą płatnej reklamy jest to, że możesz bardzo szybko dotrzeć do określonej grupy odbiorców. Wadą natomiast jest to, że niestety trzeba za to płacić.

Drugi sposób to zlecenie optymalizacji strony firmie zajmującej się pozycjonowaniem stron www. Niestety to też kosztuje. Płaci się od samego początku pomimo tego, że wyniki pozycjonowania będą widoczne dopiero po dłuższym czasie. Wadą jest cena oraz to, że trzeba osobie spoza firmy dać dostęp do serwera co nie zawsze jest dobrym pomysłem zwłaszcza gdy na serwerze znajdują się poufne dane. Z firmą pozycjonerską musisz podpisać umowę, zazwyczaj na minimum rok a czasami nawet na dłużej, i jeżeli w trakcie jej trwania stwierdzisz, że nie odpowiada ci współpraca to niestety nie będziesz mógł rozwiązać umowy bez płacenia kar umownych.

Trzeci sposób to samodzielna optymalizacja strony, czyli dopasowanie jej do  wytycznych Google. Nic nikomu nie płacisz, robisz to sam i co miesiąc oszczędzasz tysiące złotych, które musiałbyś zapłacić firmie pozycjonerskiej.

Czego nie znajdziesz w tym kursie:

Szanuję swój i Twój czas dlatego ten kurs różni się od innych. Skupiłem się naprawdę tylko na najistotniejszych rzeczach. Kurs ten jest swego rodzaju listą kontrolną, dzięki której nie będziesz musiał się zastanawiać co zrobić z tą cała zdobytą wiedzą ponieważ poprowadzi Ciebie, krok po kroku, tak że będziesz wiedział co masz konkretnie zrobić i w jakiej kolejności aby szybko osiągnąć rezultaty dlatego nie znajdziesz tutaj:

– informacji o tym jak działa wyszukiwarka, co to jest SEO oraz innych tego typu ogólnie dostępnych  informacji, które oczywiście są ważne ale nie są niezbędne jeżeli chcesz szybko rozpocząć naukę pozycjonowania. W każdej chwili możesz o tym poczytać w Internecie.

– nie znajdziesz tutaj także długich, rozbudowanych opisów. Skupiłem się tylko na najistotniejszych zagadnieniach, które dla osoby początkującej są najważniejsze, dzięki temu będziesz mógł bardzo szybko rozpocząć optymalizację swojej strony.

Tylko naprawdę najważniejsze i niezbędne informacje.

Teraz to co zyskasz zapisując się na ten kurs:

Poznasz tajniki pozycjonowania

Wiedzę zdobytą w tym kursie będziesz mógł wykorzystać przy optymalizacji i pozycjonowaniu swojej strony a jeżeli będziesz chciał zlecić w przyszłości pozycjonowanie strony firmie zewnętrznej to będziesz wiedział jak i o czym z nimi rozmawiać, jak równy z równym. Będziesz mógł także wykorzystać tę wiedzę do optymalizacji i pozycjonowania stron swoich klientów.

Będziesz mógł pozycjonować stronę na dowolne słowo kluczowe

Zdobędziesz wiedzę, która pozwoli Ci na pozycjonowanie Twojej witryny na praktycznie dowolna liczbę słów. Jeżeli stwierdzisz, że dane słowo nie przynosi spodziewanych korzyści to będziesz mógł je zmienić na inne w dowolnym momencie. A wszystko to bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Zauważysz znaczny wzrost liczby odwiedzin

Dzięki temu, że strona zacznie się pojawiać na czołowych miejscach w wynikach
wyszukiwania wzrośnie liczna odwiedzin w Twoim serwisie. Większa ilość odwiedzających to więcej klientów i oczywiście więcej zamówień.

Będziesz zawsze krok przed konkurencją

Czy konkurencja daje się we znaki i odbiera klientów przez to, że ich strony znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania a Ty nie wiesz co zrobić aby to zmienić?  Pokażę co i jak masz zrobić aby poprawić swoją stronę tak aby znalazła się wyżej w wynikach wyszukiwania. Dzięki wysokiej pozycji w wyszukiwarkach klienci będą trafili na Twoją stronę i to u Ciebie będą składali zamówienia a nie u konkurencji.

Będziesz postrzegany jako ekspert w swojej branży

Wysoka pozycja strony w wynikach wyszukiwania będzie budowała Twój wizerunek jako eksperta w branży. Wzrośnie rozpoznawalność firmy, zaufanie do  oferowanych usług i produktów.

Nie będziesz szukał klientów

Dzięki obecności na czołowych pozycjach w wynikach wyszukiwania to nie Ty będziesz szukał klientów, to klienci będą znajdowali Ciebie.

Obniżysz koszty pozyskania klienta

Pozyskanie nowego klienta zawsze wiąże się z bardzo dużymi kosztami, na które składają się między innymi pracownicy, opracowanie i druk materiałów promocyjnych, reklama w mediach itp. W porównaniu do tradycyjnych metod koszt sprowadzenia potencjalnego klienta na Twoją stronę internetową za pomocą pozycjonowania może być nawet dwudziestokrotnie niższy.

Wiedzę która zdobędziesz w tym kursie będziesz mógł zacząć wprowadzać od razu, nawet dzisiaj.

W kursie prowadzę Ciebie, krok po kroku, pokazując co musisz zrobić i w jakiej kolejności.

Z kursu dowiesz się:

Słowa kluczowe

  • Gdzie i jak jak szukać słów kluczowych
  • Jakie słowa ludzie wpisują w wyszukiwarkę
  • Jak wybrać właściwe słowa kluczowe
  • Co to jest konkurencyjność słów kluczowych
  • Jakich słów kluczowych używa konkurencja przy pozycjonowaniu swoich stron
  • Z jakich narzędzi korzystać przy wyborze słów kluczowych
  • W których miejscach na stronie umieszczać słowa kluczowe
  • Jakie słów kluczowe umieszczać na podstronach
  • Ile słów kluczowych umieszczać na stronie

Meta tagi

  • Dowiesz się jak prawidłowo przygotować tytuł serwisu i tytuły podstron
  • Jak prawidłowo przygotować opis strony głównej i podstron strony
  • Gdzie i jakie słowa kluczowe umieszczać w tytułach i opisach stron
  • Jakich słów używać do opisów zdjęć i grafik

Treść na stronie

  • Co to jest content
  • Czym jest duplicate content i jak tego unikać
  • Tworzenie prawidłowych nagłówków
  • Tworzenie leadów
  • Jak pisać teksty, które wpływają na pozycję strony
  • Czego unikać przy tworzeniu treści

Grafiki i zdjęcia

  • Jakie grafiki oraz zdjęcia wstawiać na stronę
  • Najlepsze formaty plików graficznych i zdjęć
  • Jakich rozmiarów grafik i zdjęć najlepiej używać na stronie
  • Ile zdjęć można wstawić na stronę
  • Jak zdjęciami i grafikami dopalić pozycjonowanie
  • Optymalizacja zdjęć i grafik
  • Skąd brać zdjęcia i grafiki

Linkowanie

  • Poznasz rodzaje linków i zasady linkowania
  • Jak budować adresy stron oraz linki
  • Jak tworzyć prawidłowe opisy linków
  • Tworzenie poprawnych linków wewnętrzne i zewnętrzne
  • Jak poprawnie linkować
  • Skąd brać wartościowe linki zewnętrzne
  • Czego nie robić podczas linkowania
  • Jakie atrybuty linków i kiedy stosować

Cena kursu

Koszt kursu to tylko

297 zł

za te kwotę uzyskujesz nieograniczony dostęp do kursu.

Kurs jest stale rozwijany i jeżeli stwierdzisz, że jakaś kwestia nie została dostatecznie jasno omówiona, wyjaśniona, że czegoś nie rozumiesz lub nie wiesz jak coś zrobić to będziesz mógł do mnie napisać a ja postaram się uzupełnić kurs o te zagadnienia.

Zapisz się teraz!

Kliknij w zielony przycisk na górze strony.

Krok 1 - Wybór słów kluczowych

1
Wstęp
2
Rodzaje słów kluczowych
3
Wybór odpowiednich słów kluczowych
4
Analiza słów kluczowych
5
Intencje użytkowników
6
Lista kontrolna

Krok 2 - Meta tagi

1
Tytuł strony (Tag Title)
2
Słowa kluczowe w Title
3
Jak wstawić tytuł w WordPress
4
Opis strony (Meta Desciption)
5
Słowa kluczowe w opisie strony
6
Jak wstawić opisy stron w WordPress

Krok 3 - Optymalizacja treści

1
Czym jest Content
2
Duplicate content
3
Nagłówki
4
Lead
5
Teksty
6
Grafiki i zdjęcia

Krok 4 - Optymalizacja grafik i zdjęć

1
Nazwy plików
2
Formaty plikow
3
Rozmary grafik
4
Świerzość grafik
5
Liczba grafik na stronie
6
Alt – alternatywny opis grafiki
7
Title – tytuł grafiki
8
Linki do grafik
9
Optymalizacja grafik i zdjęć

Krok 5 - Linkowanie

1
Co to jest link
2
Anchor text
3
Link kanoniczny
4
Uszkodzone linki
5
Linki dofollow i nofollow
6
Zasada pierwszego linku

Krok 6.1 - Linkowanie wewnętrzne

1
Linki wewnętrzne
2
Gębokość linkowania
3
Liczba linków wewnętrznych
4
Zasady linkowania wewnętrznego

Krok 6.2 - Linkowanie zewnętrzne

1
Linki przychodzące
2
Linki wychodzące
3
Źródła linków przychodzących

Dodatki

1
Wspólczynnik odrzuceń
2
Konfiguracja WordPressa
Zapisz się
Zapisano się: 359 studentów
Wykłady: 42
Poziom: Początkujący
Layer 1